Zasady współpracy:

 

 

  1. Pracuję w prywatnym Gabinecie, nie ma możliwości kontaktu ze mną w ramach NFZ.
  2. Zapisanie się na pierwszą lub kolejne sesje oznacza dokonanie rezerwacji wstępnej, które stają się rezerwacją ostateczną, gdy na konto Gabinetu wpłynie honorarium za sesję.
  3. Przelewu proszę dokonać w ciągu 2 dni od daty otrzymania maila z danymi logistycznymi.
  4. Spóźnienie się przelewem proszę zgłaszać telefonicznie lub mailowo.
  5. Po dokonaniu przelewu, rezygnacja z wizyty lub zmiana terminu są możliwe najpóźniej na dwa dni przed spotkaniem.
    Nie dotrzymanie tego warunku i nie pojawienie się na sesji bez uprzedzenia, uniemożliwia ubieganie się o zwrot należności.
  6. W przypadku potrzeby otrzymania faktury VAT proszę o dane do jej wystawienia. Tytuł usługi do wyboru: „sesja terapeutyczna”, konsultacje psychologiczne lub „coaching”
  7. W przypadku rezygnacji ze spotkania, przed dokonaniem przelewu, uprzejmie proszę o informację.
  8. Nie udzielam nikomu informacji dotyczących pacjenta, terminów jego spotkań ze mną, poza osobami, które pacjent sam wskaże pisemnie w Gabinecie. Obowiązuje 100% dyskrecja i anonimowość. Nikt nie może powoływać się na ustną zgodę pacjenta, jeśli nie ma tej osoby na liście upoważnionych.
  9. Dokonanie przelewu jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków przedstawionych powyżej.
  10. Opcja wysłania honorarium za sesję całkowicie anonimowa: Przelew via PAYPAL

 

W pilnych sprawach kontakt z moją asystentką +48 533 111 661 w dni powszednie w godz. 10:00 – 15:00. Poza tymi godzinami kontakt e-mailowy lub smsowy.

Share your thoughts

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.