Zasady współpracy:

 

  1. Gabinet działa na zasadach komercyjnych, nie współpracujemy w ramach umowy z NFZ.
  2. Status stałego pacjenta uzyskuje się po 3 pierwszych sesjach. Kolejne spotkania są  tańsze. Po upływie 12 m-cy od ostatniej sesji status ten przestaje obowiązywać.
  3. Gabinet znajduje się w dyskretnym budynku mieszkalnym bez portierni.
  4. Oferujemy miejsce parkingowe w garażu podziemnym na poziomie -1 (nr 152). Pilota odbiera się w Gabinecie, po sesji przy wyjeździe z garażu nie jest on już potrzebny.
  5. Przy zapisywaniu Pacjenta nie potrzebujemy żadnych osobowych danych wrażliwych jak PESEL, adres czy inne. Można podać pseudonim.
  6. W naszej pracy kierujemy się dyskrecją i anonimowością.
  7. Nie udzielamy nikomu informacji dotyczących Pacjenta, terminów jego spotkań, poza osobami, które Pacjent sam wskaże pisemnie w Gabinecie. Nikt nie może powoływać się na ustną zgodę Pacjenta, jeśli osoba ta nie znajduje się na liście osób upoważnionych.
  8. Nie prowadzimy żadnej dokumentacji medycznej, mogącej być dowodem w sądzie a jedynie luźne notatki, z których można zrezygnować na prośbę Pacjenta.
  9. Zaświadczenia o korzystaniu z usług Gabinetu wystawiane są tylko na bezpośrednią ustną lub pisemną prośbę pełnoletniego Pacjenta.
  10. Zapisanie się na pierwszą lub kolejne sesje oznacza dokonanie rezerwacji wstępnej, które stają się rezerwacją ostateczną, gdy na konto Gabinetu wpłynie honorarium za mającą odbyć się sesję.
  11. Przelewu proszę dokonać na tydzień przed wyznaczonym terminem spotkania.
  12. Spóźnienie się z przelewem proszę zgłaszać telefonicznie lub sms.
  13. Po dokonaniu przelewu, rezygnacja z wizyty lub zmiana jej terminu są możliwe najpóźniej na dwa dni przed spotkaniem.
    Nie dotrzymanie tego warunku i nie pojawienie się na sesji bez uprzedzenia, uniemożliwia ubieganie się o zwrot należności.
  14. W przypadku potrzeby otrzymania faktury VAT proszę przesłać dane do jej wystawienia. Przed otrzymaniem przelewu nie wystawiamy Faktury VAT. Można poprosić o Fakturę Pro Forma.
  15. W przypadku rezygnacji ze spotkania, przed dokonaniem przelewu, uprzejmie proszę o informację, aby innym zwolnić termin.
  16. Dokonanie przelewu jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków przedstawionych powyżej.

 

W pilnych sprawach kontakt z moją asystentką +48 533 111 661 w dni powszednie w godz. 10:00 – 15:00. Poza tymi godzinami kontakt e-mailowy lub smsowy.

Share your thoughts

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.